Forum Anuar Zain
Forum Anuar Zain
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Private Messages | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 Fans Anuar
 Bantuan
 tolong myra sat!
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

aramyra
Moderator



Malaysia
3032 Posts

Posted - 01/11/2005 :  12:07:54 AM  Show Profile  Send aramyra a Yahoo! Message Send aramyra a Private Message  Reply with Quote
mmg kak............. hubby n wify ni lagi lah kena banyak bertahan.. klu tak runtuh rumahtanggga... itu yang myra selalu bgtau dengan si dia.. dulu lah... masa bercinta ni lah nak manje2.. nak merajuk2... esok2 kita tak tau dapat ke tak sumer ni.... biasalah pompuan.. merajuk2 ni normal kan... bukan ape.. sajer nak test... lagipulak kita tau ade org sayang.. betambah lagi le mengadanyer... ini myra lah... tapi klu ditegur, berdesing jugak...
bila dah kawin, kita plak yang selalu kena marah............. aduss.... tapi masa dalam rumahtangga ni, selalunya pompuan kena banyak sabar.. klu dulu kita lah yang banyak karenah, dah kawin kita kena bertahan lebih banyak.... betul tak kak lilo... mungkin pengalaman idup berbeza dari satu ke satu individu... tapi pasal kehidupan bersama ni, banyak yang sama....... benda ni otomatik... tak yah suruh2, mmg kita akan uba bersabar dan bertahan........ so lelaki plak ar yang kena take care n memahami sukarnya kita hidup menjaga dia, melengkapi persalinannya dan sebagainye lah........................ klu k\laki buat bodo.., parahnye sampai macam dah taknak2 sembuh... berdarah jer..................

myra
Go to Top of Page

Google AdSense

USA
Mountain View


nanie_pie
Moderator



Malaysia
2663 Posts

Posted - 01/11/2005 :  11:50:39 AM  Show Profile Send nanie_pie a Private Message  Reply with Quote
:) hanya jauhari mengenal manikam!

"Rindu Belaian"
Go to Top of Page

lilo
Junior Member



USA
316 Posts

Posted - 02/11/2005 :  03:03:18 AM  Show Profile  Visit lilo's Homepage  Reply with Quote
gitulah hidup ni Myra. mmg la kena byk sabar. kalau tak sabo... dah lama aku balik KG... hik hik hik...

Go to Top of Page

aramyra
Moderator



Malaysia
3032 Posts

Posted - 02/11/2005 :  7:48:45 PM  Show Profile  Send aramyra a Yahoo! Message Send aramyra a Private Message  Reply with Quote
idup ni pusing2 ke situ jugak...................

myra
Go to Top of Page

lilo
Junior Member



USA
316 Posts

Posted - 04/11/2005 :  09:41:40 AM  Show Profile  Visit lilo's Homepage  Reply with Quote
itulah kemanisan hidup. kalau nak semuanya ok je tak la berseri hidup.
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum Anuar Zain © 2006, 2007, 2008. Anuar Zain Forum, All. rights reserved. Go To Top Of Page
This page was generated in 0.25 seconds. Powered By: Snitz Forums 2000 Version 3.4.05
RSS Feed 1 RSS Feed 2
Powered by ForumCo 2000-2008
TOS - AUP - URA - Privacy Policy