Forum Anuar Zain
Forum Anuar Zain
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Private Messages | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 Fans Anuar
 Bantuan
 jejak forumer...
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

zura_niena
Senior Member


Malaysia
1825 Posts

Posted - 12/09/2007 :  9:32:22 PM  Show Profile  Reply with Quote
rindu nyer kat semua.. bila baca semua topic dlm forum nie dr 1st time dulu zura joen forum nie, rasa rindu sgt2.. mana pi syafali? iha? cik mala? kak lilo? forumer yg lain suma? kalo kak myra n abg shah or kak nanie tu, boleh lg la kalo zura nk jejak sbb satu negeri n tau nk kontek mcm mana tp kalo selain dr diorg mcm mana ae? mari lah semua forumer meriahkan forum kita mcm dulu2.. kalo sapa2 yg ada nombor yg boleh di kontek kat semua forumer, kontek la.. seriously, mmg rindu sgt2...

Roses are RED, Violets are BLUE, If you know me WELL, I`II always stay TRUE!!

Google AdSense

USA
Mountain View


arnita_irman
Junior Member



Malaysia
221 Posts

Posted - 18/09/2007 :  11:59:07 AM  Show Profile  Send arnita_irman a Yahoo! Message Send arnita_irman a Private Message  Reply with Quote
still here. Jom sume g buka posa ramai2.. kak nanie belanja.. amacm?
Go to Top of Page

zura_niena
Senior Member



Malaysia
1825 Posts

Posted - 18/09/2007 :  10:54:37 PM  Show Profile  Reply with Quote
kak nanie belanja?!!! best nyer.. kan syok kalo dapat duk satu meja berbuka pose bersama2 kan...

Roses are RED, Violets are BLUE, If you know me WELL, I`II always stay TRUE!!
Go to Top of Page

arnita_irman
Junior Member



Malaysia
221 Posts

Posted - 19/09/2007 :  1:48:57 PM  Show Profile  Send arnita_irman a Yahoo! Message Send arnita_irman a Private Message  Reply with Quote
mintak shah take part rr... kak nanie sure on jek.. heheh

Eyta - Teman terulung..sayap hidupku
Go to Top of Page

aramyra
Moderator



Malaysia
3032 Posts

Posted - 20/09/2007 :  10:20:53 PM  Show Profile  Send aramyra a Yahoo! Message Send aramyra a Private Message  Reply with Quote
kak nieta yok2o je kata kak nanie nak belanje? biau betul?? myra rasa shah dah kontek kak nanie pasal benda ni lah. cuba risik2 kak nanie... amacam?? kami ni on jerk...

myra
Go to Top of Page

arnita_irman
Junior Member



Malaysia
221 Posts

Posted - 21/09/2007 :  12:11:16 PM  Show Profile  Send arnita_irman a Yahoo! Message Send arnita_irman a Private Message  Reply with Quote
heheh.. balik ni gerenti kene belasah ngan kak nanie... SOS

Eyta - Teman terulung..sayap hidupku
Go to Top of Page

aramyra
Moderator



Malaysia
3032 Posts

Posted - 27/12/2007 :  8:03:32 PM  Show Profile  Send aramyra a Yahoo! Message Send aramyra a Private Message  Reply with Quote
niena, kak nanie n kak nieta................. dulu carik myra, sekarang tinggal kita sesorang plak?? meh la jpin lagi.... myra dah balik arrrrr.................. niena ko sampai hati erk... akak kol tak pernah terasa nak angkat phone kan?? klu akak jumpa ko dik, siap la ko... aku lempeng2kan ko nanti..............

myra
Go to Top of Page

syafali
Junior Member



Malaysia
211 Posts

Posted - 12/02/2008 :  11:16:11 PM  Show Profile  Visit syafali's Homepage  Send syafali a Yahoo! Message  Reply with Quote
uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..........lama giler x lepak sini!!!!!!!!!apa kabar korang semua kat sini??aper cerita?

[URL=http://s2.simpload.com/021543f33949d3acd.jpg][/url]
Go to Top of Page

aramyra
Moderator



Malaysia
3032 Posts

Posted - 23/02/2008 :  11:28:47 AM  Show Profile  Send aramyra a Yahoo! Message Send aramyra a Private Message  Reply with Quote
lee.... lama tak nampak awak... ape citer?? drop hp no?? rindu kat ko dik.... kak myra masih y lama 0132499148. kak myra dah ade kat JB la ni.....

myra
Go to Top of Page

zura_niena
Senior Member



Malaysia
1825 Posts

Posted - 16/07/2008 :  1:51:45 PM  Show Profile  Reply with Quote
hai.. rindu nyer kat suma.. tp biasalah kak, byk sgt mslh, kak myra pun dah tau kan niena ada mslh tp skrg im back.. niena ok lah jugak, kalo x npk kat forum, akak myra tinggal naik bukit jek nk ke rumah niena, lee tu apa citer plak bru timbul.. lg x paham.. silap ari bulan dah selamat nikah mcm kak myra.. apa kes?.. start dr ari nie, niena mmg akan aktif balik, xde lah senyap jek ke.. slalu gak kak myra, kak nanie n abg shah tanya nk ikut ke sana ke mari pasal abg nuar tp keadaan tidak mengizinkan tp lepas nie insyaallah, niena cuba luangkan masa.. miz u all!!!

Roses are RED, Violets are BLUE, If you know me WELL, I`II always stay TRUE!!
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum Anuar Zain © 2006, 2007, 2008. Anuar Zain Forum, All. rights reserved. Go To Top Of Page
This page was generated in 0.69 seconds. Powered By: Snitz Forums 2000 Version 3.4.05
RSS Feed 1 RSS Feed 2
Powered by ForumCo 2000-2008
TOS - AUP - URA - Privacy Policy