Forum Anuar Zain
Forum Anuar Zain
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Private Messages | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 Info Anuar Zain
 Poll
 SUKA Tak???
 New Topic  New Poll New Poll
 Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

aramyra
Moderator


Malaysia
3032 Posts

Posted - 25/11/2005 :  10:26:46 PM  Show Profile  Send aramyra a Yahoo! Message Send aramyra a Private Message  Reply with Quote
Poll Question:
............... Nak tanye arrr........................... selalunya kita dapat tengok, well............... sama ada atas permintaan majalah atau media, anuar zain akan buat pose yang daring bersama artis wanita..........................

U all Suka ker?

klu suka KENAPA? Klu TAK SUKA plak kenapa????


MEH vote dan ulas................................

myra

Choices:

SUKA
TAK SUKA

Google AdSense

USA
Mountain View


nanie_pie
Moderator



Malaysia
2663 Posts

Posted - 26/11/2005 :  08:41:12 AM  Show Profile Send nanie_pie a Private Message  Reply with Quote
klu ikut akak mmg lah akak x suka SEBAB yg pertamanyer AZ sendiri pernah bg tau yg dia pun x suka buat pose2 yg daring tp demi menjaga nama dan keadaan AZ terpaksa lakukan yg keduanyer, AZ x perlu pose2 yg begitu utk terus naik, AZ bukan artis majalah yg perlu mengaibkan diri utk popular dan yg ke3 bergambar daring bukanlah budaya org kiter dan x byk sedikit AZ terpaksa menanggung dosa dan risiko......... buat AZ jadilah diri sendiri, kerana kami ttp sayangkan AZ kami :)

"Rindu Belaian"
Go to Top of Page

aramyra
Moderator



Malaysia
3032 Posts

Posted - 03/12/2005 :  10:11:18 AM  Show Profile  Send aramyra a Yahoo! Message Send aramyra a Private Message  Reply with Quote
betul tu kak nanie... az bukan artis yang suka nak menconteng arang kat muka sendiri... kdg2 org media yang terlebih2... kita bukan tau... mungkin ada segelintir gambar2 yang ade kat majalah tu hasil super imposed... zaman sekarang bukan bley percaya sumer tu...... kita tak tau ape dibelakang tabir........... dan az plak bukan suka nak ulas benda2 tak masuk akal macam ni..... klu dia buat betul, org tak betulkan, mmg dia terkilan tapi dia bukan jenis melenting atau saman menyaman................... itu bukan kelas dia... tapi kalau melampau sampai melibatkan harga diri tercemar, org yang pertama setuju az nak saman adalah myra... itu wajar sebab mmg dia layak untuk saman malu.... ada akta... dan selalunya kes yang macam ni pihak menyaman akan menang jika benar dia org berkedudukan, ada nama dan kes itu benar2 menjatuhkan nama dia dan menyebabkan kerugian................................................... myra sayang AZ...

myra
Go to Top of Page

nanie_pie
Moderator



Malaysia
2663 Posts

Posted - 09/12/2005 :  10:41:01 AM  Show Profile Send nanie_pie a Private Message  Reply with Quote
lama x jumpa gambar AZ kat magazine erk, rindu arr nak tau berita terkini dia :)

"Rindu Belaian"
Go to Top of Page

iha
Average Member



Malaysia
876 Posts

Posted - 09/12/2005 :  5:24:00 PM  Show Profile Send iha a Private Message  Reply with Quote
iha tak suka!!!berat mata memandang ,berat lagi bahu memikul!!!

~Dalam Kehidupan,Kita Perlu Lalui Dengan Tabah Dan Bersabar~
Go to Top of Page

princessyshieda
Starting Member



Malaysia
30 Posts

Posted - 19/01/2006 :  1:57:04 PM  Show Profile  Visit princessyshieda's Homepage  Reply with Quote
quote:
Originally posted by iha

iha tak suka!!!berat mata memandang ,berat lagi bahu memikul!!!

~Dalam Kehidupan,Kita Perlu Lalui Dengan Tabah Dan Bersabar~



Setuju sangat...TAK SOKONG. Kalaulah di tarik nyawa semasa berposing tu...NAUZUBILLAH.
Go to Top of Page

nanie_pie
Moderator



Malaysia
2663 Posts

Posted - 19/01/2006 :  2:41:39 PM  Show Profile Send nanie_pie a Private Message  Reply with Quote
he he he kita x bleh jangka, smua ni ketentuan tuhan andai semua tu berlaku bermakna mereka mendapat balasan secara cash!

Rindu Belaian - lelaki ini :)
Go to Top of Page

aramyra
Moderator



Malaysia
3032 Posts

Posted - 25/01/2006 :  7:52:47 PM  Show Profile  Send aramyra a Yahoo! Message Send aramyra a Private Message  Reply with Quote
yup!!

myra
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  New Poll New Poll
 Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum Anuar Zain © 2006, 2007, 2008. Anuar Zain Forum, All. rights reserved. Go To Top Of Page
This page was generated in 0.47 seconds. Powered By: Snitz Forums 2000 Version 3.4.05
RSS Feed 1 RSS Feed 2
Powered by ForumCo 2000-2008
TOS - AUP - URA - Privacy Policy