Forum Anuar Zain
Forum Anuar Zain
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Private Messages | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 Sudut Khas
 Luahan Webmaster
 Salam Lebaran
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 6

shahrul
Administrator


Malaysia
10147 Posts

Posted - 18/10/2005 :  10:31:00 PM  Show Profile  Visit shahrul's Homepage Send shahrul a Private Message  Reply with Quote


Di kesempatan ini shah nak ucapkan Selamat Berpuasa dan Shah, mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua umat Islam tak kira dimana berada, teristemewa buat semua Fanz Anuar Zain dan juga pengunjung AZ.Com.

Andai kata ada silap dan salah Shah memohon ampun dan maaf, manalah tahu terkasar bahasa , terkata dan lain-lain...

semoga tahun ini raya anda semua Meriah dan yang penting Bahagia di samping keluarga tercinta..

Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir Batin

© You must be logged in to see this link.

Google AdSense

USA
Mountain View


aramyra
Moderator



Malaysia
3032 Posts

Posted - 19/10/2005 :  2:44:22 PM  Show Profile  Send aramyra a Yahoo! Message Send aramyra a Private Message  Reply with Quote
...juga salam Aidilfitri dari Myra untuk semua forumer, pengunjung setia AZ.COM dan Fanz Anuar Zain jauh dan dekat......... Semoga Syawal tahun ini akan menambahkan lagi cahaya keimanan dalam diri kalian semua... hayati Ramadhan, Raikan Syawal........ Ingatlah insan malang derita seagama kita, panjatkan doa, semoga mereka juga mendapat pancaran sinar Syawal yang mulia ini dengan sedikit kelegaan.......

akhirulkalam... Salam Syawal, Maaf Zahir Batin................

myra
Go to Top of Page

nanie_pie
Moderator



Malaysia
2663 Posts

Posted - 19/10/2005 :  3:35:01 PM  Show Profile Send nanie_pie a Private Message  Reply with Quote
wait a minute... mana shah dpt gambar ni? shah dah dpt kad raya dr AZ eh... alaaaaaaaa jelesnyer akak! sedih sgt :(

"Rindu Belaian"
Go to Top of Page

nanie_pie
Moderator



Malaysia
2663 Posts

Posted - 19/10/2005 :  3:40:37 PM  Show Profile Send nanie_pie a Private Message  Reply with Quote
bila langkah memberkas lara, ada kata merangkai dusta ada tingkah menoreh luka ku mohon ampun dan maaf sebelum aidilfitri menjelang tiba... selamat hari raya maaf zahir dan batin :)

"Rindu Belaian"
Go to Top of Page

aramyra
Moderator



Malaysia
3032 Posts

Posted - 19/10/2005 :  4:02:22 PM  Show Profile  Send aramyra a Yahoo! Message Send aramyra a Private Message  Reply with Quote
kak......... gambar kat atas tu, myra mmg mintak AZ tulis macam tu masa kat lanai gurney tempohari.... tapi tak perasan la.. shah atau myra yang mintak dia ucapan hari raya ni untuk dimasukkan dalam forum kita...

kan dah ade siap2... kami merancang baik punyaaaaaaa.................

myra
Go to Top of Page

nanie_pie
Moderator



Malaysia
2663 Posts

Posted - 19/10/2005 :  4:16:53 PM  Show Profile Send nanie_pie a Private Message  Reply with Quote
ooo ini kira merancang demi masa depan lah yerk! ari tu akak npk AZ tulis utk lieza ajer! x sangka korang pun dpt! nasib baik dpt masa kat lanai x de lah akak jeles sgt :)

"Rindu Belaian"
Go to Top of Page

qcqueen_b
Starting Member



39 Posts

Posted - 19/10/2005 :  5:00:12 PM  Show Profile Send qcqueen_b a Private Message  Reply with Quote
akum. sorry lama tak masuk forum. tak sihat sikit ade nya queen ni. sempena ramadhan dan syawal yang bakal menjelma.. queen jugak mohon maaf andai ada trkasar bahasa yeeee... :-) queen ucapkan utk sumer - selamat menjalankan ibadah puasa dan selamat menyambut aidilfitri.

note: tahun 05 queen raya ber4.. tahun 06 queen raya ber5... eeeeiiii adios...

...my ED d g8...
Go to Top of Page

nanie_pie
Moderator



Malaysia
2663 Posts

Posted - 19/10/2005 :  5:04:23 PM  Show Profile Send nanie_pie a Private Message  Reply with Quote
apsal??? awak nak kawin atau nak tambah anak? ckp biar jelas ckit queen! opss lg 1 awk sakit apa?

"Rindu Belaian"
Go to Top of Page

qcqueen_b
Starting Member



39 Posts

Posted - 19/10/2005 :  5:07:08 PM  Show Profile Send qcqueen_b a Private Message  Reply with Quote
nanie nie. klu org pompuan leh kawin 2-3 fuyoo.. dunia ana ampunya.. cewah.
sakit buatan org ler... queen tgh dok morning sickness yang amat nih.
solu cuti keje.. lepak2 kat umah.. nak tgok pc pun malas beb...
psst... may06 dapat baby baru.. insyallah...

...my ED d g8...
Go to Top of Page

shahrul
Administrator



Malaysia
10147 Posts

Posted - 19/10/2005 :  9:27:03 PM  Show Profile  Visit shahrul's Homepage Send shahrul a Private Message  Reply with Quote
Gambar tu kan masa berbuka bersama AZ tph hari kak nanie.... shah x de beri tahu kak nanie ke?

© You must be logged in to see this link.
Go to Top of Page

nanie_pie
Moderator



Malaysia
2663 Posts

Posted - 20/10/2005 :  09:39:39 AM  Show Profile Send nanie_pie a Private Message  Reply with Quote
eeeeeiiiiiii ceria nyer pg ni bila tgk web site berwajah baru:)

Queen: awk dah kawin?? oh iye ker 1st baby ker? taniah! jg diri bebaik ok! jg baby dan diri bebaik ok!

shah: x de bg tau akak pun :( tp x per lah :)

"Rindu Belaian"
Go to Top of Page

aramyra
Moderator



Malaysia
3032 Posts

Posted - 20/10/2005 :  09:41:57 AM  Show Profile  Send aramyra a Yahoo! Message Send aramyra a Private Message  Reply with Quote
kak queen........ lama tak masuk...merajuk ngan myra ker?... tapi ok jugak kak.. walau ape pun mmg akak masih ingat kat kami kat sini kan.. TQ...

tahniah nak dapat baby baruuuuu............! nanti gambo baby masuk dalam forum erk... ade jugak tanda kenangan forumer AZ kat sini sampai nak terbesalin dah... ade jugak makna... paling tidak tau jugak AZ yang fanz dia bukan yang bujang2 jer.. tapi sampai mak2 org pun ader.......

myra
Go to Top of Page

zura_niena
Senior Member



Malaysia
1825 Posts

Posted - 21/10/2005 :  12:38:02 PM  Show Profile  Reply with Quote
hai kak myra, over excited nampak!!! empunya badan tu bila lagi.. kiranya kalo kak queen dapat baby, kiranya macam anak sedara AZ.com la ae!! boleh tak?.. best nyer!!!!!

Roses are RED, Violets are BLUE, If you know me WELL, I`II always stay TRUE!!
Go to Top of Page

nanie_pie
Moderator



Malaysia
2663 Posts

Posted - 21/10/2005 :  3:16:40 PM  Show Profile Send nanie_pie a Private Message  Reply with Quote
:)

"Rindu Belaian"
Go to Top of Page

aramyra
Moderator



Malaysia
3032 Posts

Posted - 21/10/2005 :  3:39:10 PM  Show Profile  Send aramyra a Yahoo! Message Send aramyra a Private Message  Reply with Quote
ape2 lah zura... dah cek PM lum... kang nangis tak dapat baca...

myra
Go to Top of Page

zura_niena
Senior Member



Malaysia
1825 Posts

Posted - 21/10/2005 :  4:51:35 PM  Show Profile  Reply with Quote
dah check dah!!! tq kak myra!!! sayang kak myra!!!

Roses are RED, Violets are BLUE, If you know me WELL, I`II always stay TRUE!!
Go to Top of Page
Page: of 6 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum Anuar Zain © 2006, 2007, 2008. Anuar Zain Forum, All. rights reserved. Go To Top Of Page
This page was generated in 0.59 seconds. Powered By: Snitz Forums 2000 Version 3.4.05
RSS Feed 1 RSS Feed 2
Powered by ForumCo 2000-2008
TOS - AUP - URA - Privacy Policy