Forum Anuar Zain
Forum Anuar Zain
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Private Messages | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 Sudut Khas
 Rangkaian Website
 Mawi World
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 4

shahrul
Administrator


Malaysia
10147 Posts

Posted - 20/08/2005 :  03:53:10 AM  Show Profile  Visit shahrul's Homepage Send shahrul a Private Message  Reply with Quote
You must be logged in to see this link.
You must be logged in to see this link.

- yang minat mawi tu, jemputlah masuk ye

You must be logged in to see this link.

Google AdSense

USA
Mountain View


aramyra
Moderator



Malaysia
3032 Posts

Posted - 22/08/2005 :  03:11:14 AM  Show Profile  Send aramyra a Yahoo! Message Send aramyra a Private Message  Reply with Quote
aper barang mawi????...............

myra
Go to Top of Page

alyza
New Member



Malaysia
69 Posts

Posted - 22/08/2005 :  10:15:39 PM  Show Profile Send alyza a Private Message  Reply with Quote
mawi baru nak pijak ker bumi artis...

kite tengok dan lihat dia akan berubah ke idak..

heheheh

alyza
Go to Top of Page

aramyra
Moderator



Malaysia
3032 Posts

Posted - 23/08/2005 :  12:13:28 AM  Show Profile  Send aramyra a Yahoo! Message Send aramyra a Private Message  Reply with Quote
MULA2 TAK NAK PEGANG2.. Tapi dah berbulan kat akademi, teringin jugak nak pegang... hehe. mula2 tunduk tengok pempuan, tapi dah lelama, teringin gak nak mendongak.., rezeki mata beb.. hehe... mula2 nak jadik ustaz dan bilal, atas permintaan mak dia, tapi lelama, teruja plak nak jadik artis.. dunia yang penuh godaan syaitan dan manusia..... ade nafsu beb! ehehehe...

klimaksnya, dan moralnya, jangan cakap aper2 dulu sebelum kita lalui jalan apa yang kita sebenarnya lalu...... kita ni manusia jer.. penuh nafsu dan tergari dengan kenakalan fikiran dan mata hati.......

jadi, ikutlah jalan yang memang sebenarnya dijadikan untuk kita... klu nak jadi artis, jadilah artis yang berkarisma tinggi dan boleh menjadi idola... bukan artis yang banyak cakap, tapi kerja tak tau buat..... ok mawi... world.....

myra
Go to Top of Page

nanie_pie
Moderator



Malaysia
2663 Posts

Posted - 23/08/2005 :  06:35:35 AM  Show Profile Send nanie_pie a Private Message  Reply with Quote
mawi nama baru yang begitu hebat diperkatakan hari ini! bukan sekadar idola orang kampung bah kan kegilaan org bandar, golongan koporat juga kerabat diraja! moga kejayaan nyer hari ini tidak akan merosakkan kehidupan nyer dihari mendatang! mawi world dan ayat terakhir mawi di akhir nyanyian nyer pd sambutan bulan merdeka yg lepas.. world, world juga akhirat jgn luper!
Go to Top of Page

aramyra
Moderator



Malaysia
3032 Posts

Posted - 24/08/2005 :  12:01:17 AM  Show Profile  Send aramyra a Yahoo! Message Send aramyra a Private Message  Reply with Quote
yer akhirat jangan lupa.. tapi................................. saper yang mengundi agaknyer, saham neraka dah jadik dah... eheheheheheheheh....... baru dapat tau dari ustaz sorang tuh.. adusss... banyak2 ler bertaubat... ehehehehehe,...

myra
Go to Top of Page

nanie_pie
Moderator



Malaysia
2663 Posts

Posted - 26/08/2005 :  02:31:03 AM  Show Profile Send nanie_pie a Private Message  Reply with Quote
ntahlah hal ni susah nak kata, bagaimana selama ni kita begitu menyokong AZ begitu juga dgn peminat MAWI yang iklas menyokong pembabitan dunia seni beliau! cuma apa yg perlu kita ingat sokongan kita bukan ke arah maksiat! tepuk dada tanya selera! hari ini MAWI cuma merangkak untuk naik di puncak, laluan yg hampir sama pernah AZ lalui sebelum ini... pada akak MAWI juga ada bakat! tidak salah klu kita cuba memimpin dia ketika ini.... bukan hanya memeluk ketika dia sudah gah berdiri esok!
Go to Top of Page

aramyra
Moderator



Malaysia
3032 Posts

Posted - 29/08/2005 :  05:53:33 AM  Show Profile  Send aramyra a Yahoo! Message Send aramyra a Private Message  Reply with Quote
oh tidak....... baiklah....... myra hanya memandang mawi sebagai seorang yang sedang mencari tempatnya. kerusinya. selesa belum tentu lagi.... AZ melalui jalannya dengan cukup berhati2.. beza dnegan mawi.. mawi mendapat peluang dengan popular terlebih dahulu.. AZ tak masuk mana2 rancangan realiti tv..... beza.... AZ bermula dengan org tak tau dia... pastu tau dan menghilang.. kemudian kembali lagi dengan wajah baru... org masih tak terima dia seadanya....... sehinggalah kerja kerasnya dipandang olh anak seni lain... stage nya juga masih kecil... sedar atau tidak, AZ melalui jalannya dengan sejuta kepayahan.... menaikkan namanya dengan sejuta kepritan.... mengilat dan menggilap namanya dengan hemburan peluh yang banyak melimpah.....

tapi mawi lain.... dia kini sdg popular dengan mudah sekali...... bukan kerana dia juara.., tapi kerana dia dikenalkan......... sape yang kenalkan AZ dulu? masuk tv pun susah.. apa lagi nak masuk bertanding siri realiti?

zaman yang berbeza.... mawi perlu belajar dari AZ.. dari org seni... POYO nye perlu dibuang.............. jangan menjawab pertanyaan wartawan dengan membawa imej poyo dan menunduk................. gah kan diri, senyum, buka keceriaan wajah... bukan tunduk, membetulkan lengan baju dan bersikap tidak relevan.... jawablah dnegan bernas meski kita tidak tahu apa persoalannya.... ia menunjukkan kita matang... jawab dengan berhati.... andai tiada jawapan, jangan lokek memohon maaf.............. merendah diri lah.... kerana dengan sifat inilah, AZ berada di sini.....................



myra
Go to Top of Page

nanie_pie
Moderator



Malaysia
2663 Posts

Posted - 31/08/2005 :  05:06:24 AM  Show Profile Send nanie_pie a Private Message  Reply with Quote
sbb tu akak kata mawi kini baru ingin mencipta nama, melalui jalan yg HAMPIR serupa dengan AZ... walau ada yg nampak jalan MAWI agak mudah mudah berbanding AZ tapi siapa tahu bagaimana MAWI menghadapi kritikan dari org lain! MAWI pernah diperlekeh dlm keadaan dirinyer yg semakin digemari masih ada yg mencaci... sbb tu akak kata ketika MAWi merangkak hari ini tak salah kita turut menyokongnyer... bagaimana selama ini kita boleh menyokong AZ begitulah peminat MAWI menyokong MAWI... bukan mencari saham di neraka tapi sekadar membantu dia mencari arah sebenar! sbb arah AZ dan MAWI hampir serupa! bagaimana klu org kata kita penyokong AZ ni hanya menyokong kearah pintu neraka??? of course kita tak bleh terima kan? camtu gak ngan peminat MAWI!
Go to Top of Page

aramyra
Moderator



Malaysia
3032 Posts

Posted - 04/09/2005 :  11:14:06 PM  Show Profile  Send aramyra a Yahoo! Message Send aramyra a Private Message  Reply with Quote
alamak............ dah naik angin yer....... sendiri punyer diri, sendri punyer pendapat kan..... tak benci mawi, tak jugak minat dia, ... selagi industri boleh dimajukan dengan wujudnya insan seperti ini, baguslah.. tapi klu ade insan sebegini yang datang hanya akan melemahkan perjalanan dan perkembangan industri, lebih baik tidak.... pasal saham neraka tu, si ustaz sorang tu yang kata.... myra bukan bagus sangat sebab sebenarnya, saham neraka untuk myra pun dah ade jugak sebab undi pija dulu.... sesama la kita kan....... tak ade masalah... sendiri punye kehendak....................

klu org terus kata mawi bagus, bagus lah.. klu tak.. tidaklah.... anuar ugak sentiasa dicaci dan dicerca.... biasa dalam industri yang sekecil ini... org yang sekarang tersenyum tengok kita, lepas kita berlalu, dia mencebik dan meludah siapa tau? zaman hitam tu semua org ade....

sekarang kita pk cara lah..... cara nama ssorg tu naik...... memuji dan menyokong boleh, tapi jangan sampai memuja........ itu jer... close.....

myra
Go to Top of Page

nanie_pie
Moderator



Malaysia
2663 Posts

Posted - 06/09/2005 :  04:33:15 AM  Show Profile Send nanie_pie a Private Message  Reply with Quote
siapa yg memuja, akak sekadar menyokong perjalanan seni anak kelahiran johor ini...... :)
Go to Top of Page

aramyra
Moderator



Malaysia
3032 Posts

Posted - 06/09/2005 :  06:29:08 AM  Show Profile  Send aramyra a Yahoo! Message Send aramyra a Private Message  Reply with Quote
baik bossssssssssssssssssssssssssssssss

myra
Go to Top of Page

shahrul
Administrator



Malaysia
10147 Posts

Posted - 06/09/2005 :  09:39:06 AM  Show Profile  Visit shahrul's Homepage Send shahrul a Private Message  Reply with Quote
shah pun x berapa fanatik cuma nak tahu perkembangan saja

You must be logged in to see this link.
Go to Top of Page

aramyra
Moderator



Malaysia
3032 Posts

Posted - 06/09/2005 :  09:40:43 AM  Show Profile  Send aramyra a Yahoo! Message Send aramyra a Private Message  Reply with Quote
alamak....................................

myra
Go to Top of Page

nanie_pie
Moderator



Malaysia
2663 Posts

Posted - 07/09/2005 :  02:40:11 AM  Show Profile Send nanie_pie a Private Message  Reply with Quote
apsal plak alamak??? he he he takut shah banded this topic ker?? apa2 pun az ttp dihati
Go to Top of Page

aramyra
Moderator



Malaysia
3032 Posts

Posted - 07/09/2005 :  06:12:57 AM  Show Profile  Send aramyra a Yahoo! Message Send aramyra a Private Message  Reply with Quote
sebab ingat shah tak ikuti perkembangan mawi.. tapi daku silap............ alamak................ sian neeee>>...................

myra
Go to Top of Page
Page: of 4 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum Anuar Zain © 2006, 2007, 2008. Anuar Zain Forum, All. rights reserved. Go To Top Of Page
This page was generated in 0.45 seconds. Powered By: Snitz Forums 2000 Version 3.4.05
RSS Feed 1 RSS Feed 2
Powered by ForumCo 2000-2008
TOS - AUP - URA - Privacy Policy