Forum Anuar Zain
Forum Anuar Zain
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Private Messages | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 Info Anuar Zain
 Poll
 Pencapaian ANUAR ZAIN
 New Topic  New Poll New Poll
 Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

aramyra
Moderator


Malaysia
3032 Posts

Posted - 26/06/2005 :  07:37:30 AM  Show Profile  Send aramyra a Yahoo! Message Send aramyra a Private Message  Reply with Quote
Poll Question:
Mengikut perkiraan anda semua fanz..... di manakah Tahap pencapaian ANUAR ZAIN?

myra

Choices:

Luarbiasa
Terbaik
Baik
Kurang Baik
Perlu peningkatan
Biasa

Google AdSense

USA
Mountain View


aramyra
Moderator



Malaysia
3032 Posts

Posted - 26/06/2005 :  07:40:36 AM  Show Profile  Send aramyra a Yahoo! Message Send aramyra a Private Message  Reply with Quote
pada myra.., pencapaian AZ ni sangat luarbiasa..... biarpun tanpa album.., AZ masih dikejar dan diberi kepercayaan untuk membuat beberapa siri persembahan besar atau kecil... tanpa album baru, AZ juga tetap mendapat pencalonan di dalam AE05 akan datang dan yang paling membanggakan, VIDEO KLIP terbaru AZ, MUNGKIN mendapat perhatian untuk merebut anugerah VC pilihan.... sedangkan semua orang tahu lagu MUNGKIN adalah lagu lama... tetapi sehingga kini lagu itu terdengar masih baru dan berhantu.......... selalunya artis yang hilang selama beberapa tahun tanpa album akan malap bintangnya tetapi tidak untuk AZ.... Dia semakin dikenali, dipercayai, diingini dan semakin diberi tumpuan dalam industri........ Tahniah AZ :)

myra

Edited by - aramyra on 26/06/2005 07:43:33 AM
Go to Top of Page

shahrul
Administrator



Malaysia
10147 Posts

Posted - 26/06/2005 :  08:45:32 AM  Show Profile  Visit shahrul's Homepage Send shahrul a Private Message  Reply with Quote
setakat ini shah berpuas hati dengan pencapaian abg nuar, cuma menjadi yang terbaik perlulah menghasilkan sesuatu yang baru, contohnya album baru, takkan peminat hanya dapat mendengar lagu dari album terdahulu saja...

You must be logged in to see this link.
Go to Top of Page

aramyra
Moderator



Malaysia
3032 Posts

Posted - 26/06/2005 :  08:58:33 AM  Show Profile  Send aramyra a Yahoo! Message Send aramyra a Private Message  Reply with Quote
jahat....! :-/

myra
Go to Top of Page

shahrul
Administrator



Malaysia
10147 Posts

Posted - 26/06/2005 :  09:00:04 AM  Show Profile  Visit shahrul's Homepage Send shahrul a Private Message  Reply with Quote
betul apa, myra tak suka ke anuar ada album baru?

You must be logged in to see this link.
Go to Top of Page

aramyra
Moderator



Malaysia
3032 Posts

Posted - 26/06/2005 :  09:08:44 AM  Show Profile  Send aramyra a Yahoo! Message Send aramyra a Private Message  Reply with Quote
suka tapi takper nyer klu takder album... performance ttp maintain....... tapi hrp2 kuarlah album by next year... myra pun dah letih tunggu....

myra
Go to Top of Page

shahrul
Administrator



Malaysia
10147 Posts

Posted - 26/06/2005 :  09:10:33 AM  Show Profile  Visit shahrul's Homepage Send shahrul a Private Message  Reply with Quote
samalah kita... letih juga tunggu

You must be logged in to see this link.
Go to Top of Page

aramyra
Moderator



Malaysia
3032 Posts

Posted - 26/06/2005 :  09:18:13 AM  Show Profile  Send aramyra a Yahoo! Message Send aramyra a Private Message  Reply with Quote
ya........ ni pun dah alih2 dengar lagu kat sama jer/...... letih lagi... sebu jadinya..... :-(

myra
Go to Top of Page

nanie_pie
Moderator



Malaysia
2663 Posts

Posted - 27/06/2005 :  01:05:48 AM  Show Profile Send nanie_pie a Private Message  Reply with Quote
walau bagaimana baik pun AZ akak ttp mengaharapkan yg AZ akan terus meningkatkan lagi kemampuan nyer.... agar fanz tidak terasa bosan!.. agar langkah mu tidak terhenti setakat disini, kami sentiasa bersama Mu!
Go to Top of Page

aramyra
Moderator



Malaysia
3032 Posts

Posted - 28/06/2005 :  04:55:20 AM  Show Profile  Send aramyra a Yahoo! Message Send aramyra a Private Message  Reply with Quote
yeah.....!!! BersamaMu Anuar Zain..... er...... buat program BERSAMA-MU ANUAR ZAIN.., best gak erk................ :-)

myra
Go to Top of Page

nanie_pie
Moderator



Malaysia
2663 Posts

Posted - 30/06/2005 :  11:57:04 PM  Show Profile Send nanie_pie a Private Message  Reply with Quote
harap2 next week dia ada tunjuk kat tv3 he he he.... sedih sgt tgk kehidupan dia org yg mkn lauk siput babi tu!
Go to Top of Page

arnita_irman
Junior Member



Malaysia
221 Posts

Posted - 10/08/2005 :  02:45:52 AM  Show Profile  Send arnita_irman a Yahoo! Message Send arnita_irman a Private Message  Reply with Quote
Anuar punya aura kan!!!
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  New Poll New Poll
 Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum Anuar Zain © 2006, 2007, 2008. Anuar Zain Forum, All. rights reserved. Go To Top Of Page
This page was generated in 0.38 seconds. Powered By: Snitz Forums 2000 Version 3.4.05
RSS Feed 1 RSS Feed 2
Powered by ForumCo 2000-2008
TOS - AUP - URA - Privacy Policy