Forum Anuar Zain
Forum Anuar Zain
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Private Messages | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 Fans Anuar
 Bantuan
 hanya kerana RM5
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

nanie_pie
Moderator


Malaysia
2663 Posts

Posted - 17/06/2005 :  02:36:44 AM  Show Profile Send nanie_pie a Private Message  Reply with Quote
apa nak jadi dengan dunia hari ini?? kelakuan manusia semakin luar batasan baca tak harian metro hari ini 17.06.05 hanya kerana nilai RM5 seorang pelajar sekolah berumur 11 tahun dibelasah teruk oleh seorang guru... ( pemimpin dan contoh buat pelajar) dan ditotoni juga oleh beberapa org lg guru lain! macam mana nak membimbing anak2 jika perangai sendiri tak ubah ibarat ganster.. jadi tak hairanlah jika sekarang ini terlalu banyak kes pelajar sekolah bergaduh, membuli hingga mengakibatkan kematian dan kecacatan kekal.... mengapa guru sekarang lebih byk yg mementing brapa gaji yg dibayar, brapa cuti yg disediakan berbanding dengan brapa ilmu yg mampu dicurahkan! kadang2 kesian pada nama baik guru lain.. hanya kerana nila setitik, rosak susu sebelanga! semoga keadaan negetif begini segera ditangani... jgn esok lusa sekolah dijadikan medan keruntuhan akhlak!

Google AdSense

USA
Mountain View


aramyra
Moderator



Malaysia
3032 Posts

Posted - 17/06/2005 :  02:55:13 AM  Show Profile  Send aramyra a Yahoo! Message Send aramyra a Private Message  Reply with Quote
ibarat ini namanya cikgu gila dan sedang menggila... sok2 kerajaan kena buat psikology test supaya tak terambil cikgu bengong macam nih... harus kena bunuh jer org macam nih...

myra
Go to Top of Page

nanie_pie
Moderator



Malaysia
2663 Posts

Posted - 17/06/2005 :  03:08:02 AM  Show Profile Send nanie_pie a Private Message  Reply with Quote
sbb tulah ibu bapa x bleh meletakkan sepenuh tanggung jawab terhadap guru utk mendidik.. sbb mendidik anak org dengan bayaran tak akan sama dengan mendidik anak sendiri dengan akal fikiran!
Go to Top of Page

aramyra
Moderator



Malaysia
3032 Posts

Posted - 17/06/2005 :  03:13:44 AM  Show Profile  Send aramyra a Yahoo! Message Send aramyra a Private Message  Reply with Quote
betul tu kak... zaman sekaang bukan macam zaman dulu... dulu klu kita kena marah dengan ckgu, matilah jawabnyer kena terajang klu mengadu ngan mak bapak... sbb dulu cikgu memang mengajar penuh perasaan. niat baik... tapi la ni dah terbalik.. dan makin tungggang langgang lagi... student ngan cikgu sama2 jadi pengganas seklah... apa hal???

skrg nih mak bapak kena jugak ajar anak kat umah,... jangan harap cikgu jer... sbb dah keadaan macam ni, semua serba tak kena... klu tak anak kita sendiri jahattt!!, cikgu lah plak yang jadik samseng......!

myra
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum Anuar Zain © 2006, 2007, 2008. Anuar Zain Forum, All. rights reserved. Go To Top Of Page
This page was generated in 0.22 seconds. Powered By: Snitz Forums 2000 Version 3.4.05
RSS Feed 1 RSS Feed 2
Powered by ForumCo 2000-2008
TOS - AUP - URA - Privacy Policy