Forum Anuar Zain
Forum Anuar Zain
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Private Messages | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 Fans Anuar
 Mengapa Anuar Zain?
 Geramnyer!!!...... Anuar Zain tak layan???
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 4

arnita_irman
Junior Member



Malaysia
221 Posts

Posted - 10/08/2005 :  02:26:11 AM  Show Profile  Send arnita_irman a Yahoo! Message Send arnita_irman a Private Message  Reply with Quote
Apa yang kurang pada AZ??? Iskh.. susah nak carilah...mcm biasa, kekurangan tetap ada punya.... tapi pada eyta, kekurangan AZ telah ditutupi oleh kelebihan yang ada pada dirinya.... TAPI... plz la Anuar, jangan lagi grooming yang macam kat rancangan Top host final pada minggu yang sudah... so weird la...
Go to Top of Page

Google AdSense

USA
Mountain View


syafali
Junior Member



Malaysia
211 Posts

Posted - 29/01/2006 :  12:06:13 AM  Show Profile  Visit syafali's Homepage  Send syafali a Yahoo! Message  Reply with Quote
Rasanya rambut dia pendek lagi kemas dan nampak muda remaja.

[URL=http://s2.simpload.com/021543f33949d3acd.jpg][/url]
Go to Top of Page

aramyra
Moderator



Malaysia
3032 Posts

Posted - 04/02/2006 :  7:41:18 PM  Show Profile  Send aramyra a Yahoo! Message Send aramyra a Private Message  Reply with Quote
tak tahan la tengok gambar mariah carey ni Lee............. meleleh.... heheheheheh

myra
Go to Top of Page

nanie_pie
Moderator



Malaysia
2663 Posts

Posted - 06/02/2006 :  3:56:24 PM  Show Profile Send nanie_pie a Private Message  Reply with Quote
iyer ker rambut pendek lg cantik??? tp suka sgt kat rambut paras bahu dia yg beralun dulu :)

Rindu Belaian - lelaki ini :)
Go to Top of Page

zura_niena
Senior Member



Malaysia
1825 Posts

Posted - 07/02/2006 :  11:59:58 AM  Show Profile  Reply with Quote
zura pun sama kak nanie.. lebey suka rambut AZ yang beralun..

Roses are RED, Violets are BLUE, If you know me WELL, I`II always stay TRUE!!
Go to Top of Page

faera carmela
Starting Member



Malaysia
2 Posts

Posted - 20/10/2006 :  6:24:39 PM  Show Profile  Reply with Quote
saya pasti rambutnye yang paling menarik,gayanye yang dapat menarik perhatian tu...pendek kate evrything pada him kan...yang penting apepun kejadian tuhantu pasti ada lebih cantiknye terpulang pada kite untuk menilainye cantik dari hati kita, maka cantikla jadinye..

hello
Go to Top of Page

Carjunk25
Starting Member



Sudan
6 Posts

Posted - 21/12/2006 :  12:13:41 AM  Show Profile  Reply with Quote
anuar zain nie.....ada sorang pakcik bagitau saya memang budak yang baik...sopan santun, berbudi bahasa, hormat orang tua.


Carjunk25
Go to Top of Page

ella0505
Starting Member



Malaysia
2 Posts

Posted - 11/01/2007 :  5:35:32 PM  Show Profile  Reply with Quote
Yang pasti saya memang suka tengok abg kuar berambut panjang, nampak rugged, stylo dan matured.

Abang Kuar.....
Go to Top of Page

kudin22
Starting Member



Malaysia
3 Posts

Posted - 17/12/2007 :  12:50:16 AM  Show Profile  Reply with Quote
Hi semua saya merupakan peminat kepada az dan saya baru saja join forum ni...yang buat saya minat ngan az ni kerana setiap lagu yang az nyanyikan semua sedap tak kira la lagu dia atau lagu orang....istimewanya az ni cara az menghayati sesebuah lagu itu lalu menyampaikan dengan penuh perasaan...sebagai contoh lagu ketulusan hati pertama kali dengar dah boleh membuatkan saya teruja dan berfikir tak menjadi kerugian kepada az yang menggunakan khidmat komposer luar

Irama Dan Lagu
Go to Top of Page

aramyra
Moderator



Malaysia
3032 Posts

Posted - 24/12/2007 :  8:27:05 PM  Show Profile  Send aramyra a Yahoo! Message Send aramyra a Private Message  Reply with Quote
hai kudin............. selamat datang ke forum kita... rajin2 le ke sini k.......... mmg AZ ni berbakat besar...

myra
Go to Top of Page

nelly
Starting Member



Malaysia
6 Posts

Posted - 28/12/2007 :  1:03:47 PM  Show Profile  Reply with Quote
ermmm...
nelly tak suka bila dier digosipkan ngan artis2 perempuan.. alahai..berdebar sehhh!! *perasan tol..mcm dapat jer anuar zain.

i was born to make u hepi...
Go to Top of Page

aramyra
Moderator



Malaysia
3032 Posts

Posted - 29/12/2007 :  07:07:19 AM  Show Profile  Send aramyra a Yahoo! Message Send aramyra a Private Message  Reply with Quote
ishh... nelly pu ade perasaan macam tu ker??? ni kena berlaga2 ngan kak nanie nih... kak nanie mana erk.............
errr... nelly... sebelum terlambat, nak ucap selamat datang ke forum AZ k.... hepi selalu

myra
Go to Top of Page

nelly
Starting Member



Malaysia
6 Posts

Posted - 31/12/2007 :  1:22:02 PM  Show Profile  Reply with Quote
waduhhh kak myra... slalu bangat sih mimpi kat anuar zain nih... tk blh arrr kata aper arrr klau jumpa dier...pengsan agaknyer...kak..anuar zain ader jenguk2 ker kat cni..??
kalaulah jumpa dia...

i was born to make u hepi...
Go to Top of Page

aramyra
Moderator



Malaysia
3032 Posts

Posted - 01/01/2008 :  9:39:19 PM  Show Profile  Send aramyra a Yahoo! Message Send aramyra a Private Message  Reply with Quote
pasal jenguk2 tu akak tak pasti arr... bz camtu, rasanya kurang panjang leher dia nak jenguk sni...... mesti lap top depan idung rasanya tak perlu kot klu nak ke sini.... hehehehehe

myra
Go to Top of Page

iha
Average Member



Malaysia
876 Posts

Posted - 02/01/2008 :  11:13:28 AM  Show Profile Send iha a Private Message  Reply with Quote
haks...haks...haks...
akak ni, org tanyer betoi2..dia wat loyar buruks dia plak...
hahahahah

~Dalam Kehidupan,Kita Perlu Lalui Dengan Tabah Dan Bersabar~
Go to Top of Page
Page: of 4 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum Anuar Zain © 2006, 2007, 2008. Anuar Zain Forum, All. rights reserved. Go To Top Of Page
This page was generated in 0.38 seconds. Powered By: Snitz Forums 2000 Version 3.4.05
RSS Feed 1 RSS Feed 2
Powered by ForumCo 2000-2008
TOS - AUP - URA - Privacy Policy